Retur- og refusionspolitik

 Fortrydelses-/returret:

Ubreak Wefix  yder ifølge forbrugeraftalelovens § 19 en 16 dages fortrydelsesret på varer. Modtagne varer skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.

Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.

Det er muligt at returnere varer ved fortrydelse på vores kontor, såfremt du medbringer faktura fra ubreakwefix.dk.

Hvis dette ønskes bedes du kontakte Ubreak Wefix [email protected]

Varer kan også returneres direkte til Ubreak Wefix Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Ubreak Wefix

 

Vi anbefaler at returvare sendes med tracking, for sikker returnering.

Det, du har betalt for varen tilbagebetales til dig, når Ubreak Wefix har modtaget dine varer retur.

Ved benyttelse af fortrydelses-returretten vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene.

Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 6 dage før modtagelse.

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt.

Har varen været brugt eller taget skade, har Ubreak Wefix lov til at afvise den retunerede vare eller vurdering af en evt. forringelse af værdien.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Varen skal sendes til: Ubreak We Fix, Skibhusvej 109 St,tv - 5000 Odense

HUSK AT SENDE I SAMME EMBALLAGE, SOM VAREN KOM I! DVS: PAKKET PÆNT IND, SÅ VAREN IKKE KAN LIGGE OG RYKKE FREM OG TILBAGE.

 

RMA håndtering & Reklamationsret

Reklamationsret:

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Ubreak Wefix har du selvfølgelig OP til 12  måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig håndtering af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Fejl eller mangel:

For at du skal have så lidt besvær som muligt er det altid en god idé at kontrollere, at du har fået det korrekte produkt, inden du begynder monterings- eller demonteringsarbejde.

Sammenlign det nye produkt med det gamle, inden du tager det i brug og forsøg ikke at fuldføre en installation hvis tvivlen eller forskel på produktet forekommer.

Lider varen af en fejl eller mangel ved modtagelse, vil Ubreak Wefix søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Ubreak Wefix og forklare, hvori fejlen eller manglen består.

Hvis en vejledning om håndtering og test er vedlagt det købte produkt, så skal denne vejledning følges nøje!!

Forekommer der fejl eller skade på prdouktet efter testfasen, som følge af forkert håndtering ved installation, kan sådan en defekt/skade/fejl muligvis ikke erstattes af Ubreak Wefix.

 

Vilkår for overtagelse ift. “vandafvisende” produkter 

Når Ubreak Wefix  overtager garanti og reklamationsret, så er det fortsat de oprindelige betingelser fra det oprindelige købsted, der er gældende. Ubreak Wefix  giver hverken bedre eller ringere betingelser end oprindeligt.

En række producenter – heriblandt Sony, Samsung og Apple – har markedsført deres produkter som “vandafvisende”, men frasiger i deres betingelser krav om dækning, såfremt produkterne udsættes for væskeskade. Det skyldes, at produkter markedsført som “vandafvisende” har en større resistens over for vand, såfremt uheldet er ude, men ikke er deciderede vandtætte og ikke kan benyttes i forbindelse med vand.

Så selvom produktet er markedsført som “vandafvisende” eller lign., så følger de fortsat de normale retningslinjer i henhold til købeloven, og er dermed ikke dækket, hvis udefrakommende skade er påført produktet. Der ydes derfor ingen former for dækning af produkter udsat for væskeskade.

Skader og problemer

Undersøg venligst din ordre ved modtagelse og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og gøre det rigtigt.

Udvekslinger

Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte den til den samme vare, skal du sende os en e -mail på [email protected]

 

Tilbagebetalinger

Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din retur, og giver dig besked, om refusionen blev godkendt eller ej. Hvis den er godkendt, refunderer du automatisk din oprindelige betalingsmetode. Husk, at det kan tage noget tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.

 

Vi har brug for følgende informationer :

Kontakt vores kundesupport – [email protected] og oplyst ordre eller fakturanummeret tilhørende din reklamation, beskriv her din oplevelse og vedlæg gerne et eller flere billeder (Det kan ofte gøre vores arbejde nemmere for at forstå den udfording du har) Skal varen skal retur os -Ubreakwefix- for yderlige inspektion, afholdfes denne omkostning af kunden selv     (Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger)

Vi besvare din henvendelse indenfor 24 timer.

 

Vi refundere rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes Til:

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt.

Har varen været brugt eller taget skade, har Ubreak Wefix lov til at afvise den retunerede vare eller vurdering af en evt. forringelse af værdien.

 

Ubreak Wefix  kan ikke stille til ansvar for følgende punkter: 

  • Udgifter til montering – afmontering af en defekt vare.

  • Udgifter til reparation på værksted.

  • Eventuelle følgeskader, der er forårsaget af den defekte vare.

  • Selvforskyldt ødelæggelse.

  • Almindelig slitage.

Du kan altid kontakte os for ethvert spørgsmål om returnering eller refusion på [email protected]  Ring til os: + 45 42 34 872 3