Retur- og Refusionspolitik

Ubreakwefix.dk arbejder ubesværet med at sikre, at dine ordrer når sikkert og hurtigt. Lokale leverancer foretages af enten vores egen flåde eller tredjepartsleverandører, der sikrer den bedst mulige service. Se forsendelsesomkostningerne herunder:

 

Shipping Rates and Delivery Estimate 

Forsendelsesomkostninger for din ordre beregnes og vises ved kassen.

Free delivery

Ved ordrer over 500 kr. Leverer vi gratis i Danmark (undtagen Færøerne og Grønland) Med PostNord Pakkeboks, PostNord Erhverv, GLS Pakkeshop og GLS Erhverv.
Ved ordrer under 500 kr. Gælder nedenstående forsendelsespriser.


Priser:

  • Alle ordrer på ubreakwefix.dk sendes med Post Danmark eller GLS.
  • Post Danmark til afhentning i pakkeæske er 39 kr.
  • Post Danmark til privat adresse er 59 kr.
  • Post Danmark til virksomhedens adresse er 39 kr.
  • GLS til afhentning i Pakkeshop er 39 kr
  • GLS til Virksomhedsadresse er 39 kr.
  • Vi opkræver ikke gebyrer ved betaling med Dankort.
  • *Leveringsforsinkelser kan lejlighedsvis forekomme.
  • Levering fra dag til dag


Når du bestiller varer, kan du forvente, at de sendes samme dag med Post Danmark, hvis de er bestilt inden kl. 17.30 mandag til torsdag og inden kl. 17.00 på fredag. Post Danmark leverer også pakker til papkasser om lørdagen.


Med GLS skal de bestilles inden kl. 15.00 mandag til fredag, hvis din ordre skal sendes samme hverdag.

Vi opfordrer dig til at kontrollere, at leveringen er korrekt ved modtagelse, for at undgå eventuelle efterfølgende uoverensstemmelser.

Levering fra dag til dag er udsat for forsinkelser hos Post Danmark og GLS.

Forsendelsens behandlingstid

Leveringen er tilgængelig i alle regioner i Danmark.

Det tager normalt 1-2 dage (man – fre) at behandle din ordre og

1-4 arbejdsdage (man – fre) for at levere ordren til din dør.

UBREAK WEFIX er ansvarlig for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer fra dag til dag, hvis vi bestiller inden kl. 16.00 på alle hverdage. Imidlertid kan uforudsete fejl, såsom sygdom, forekomme. Vi tilstræber altid at få ordrer sendt til tiden.

Enhver ordre, der afgives efter arbejdstid, behandles den følgende dag. På helligdage kan der være en forsinkelse i ordrebehandling og leverancer. Nogle omstændigheder kan opstå uden for vores kontrol, hvilket fører til, at leveringer ikke ankommer inden for den estimerede tid. Hvis din ordre er mere end 2 hverdage forsinket baseret på ovenstående retningslinjer, bedes du kontakte os via e -mail: [email protected] og angive dit navn, ordrenummer og dato for ordren.

Klage:Hvis du opdager, at dine produkter er blevet beskadiget under forsendelsen eller har en produktionsfejl, skal du printe en retur fra og returnere produktet + returformularen. Angiv også varenummer og beskrivelse af, hvorfor varen sendes tilbage. Vi dækker eventuelle portoomkostninger.

ubreakwefix.dk giver en 14-dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager dine varer. I tilfælde af aflysning skal du selv dække portoudgifter.

Klager over ubreakwefix.dk er ikke mulige uden ubreakwefix.dk’s garantimærker / stempel.

Forsendelsesbekræftelse og ordresporing

Du kan til enhver tid kontrollere status for din ordre ved at kontakte os. Du kan også kontakte vores kundesupport team på [email protected] for at stille spørgsmål.

Når den er afsendt, vil din ordre ankomme inden for 3 til 4 hverdage til Danmark. Du modtager en bekræftelse via e -mail, når din ordre er afsendt. Send os en e -mail for at kontrollere din ordres status; vi hjælper gerne.

Told, afgifter og skatter

Mit websted ubreakwefix.dk er ikke ansvarlig for told og afgifter på din ordre. Alle gebyrer, der pålægges under eller efter forsendelse, er kundens ansvar (takster, afgifter osv.).

Skader

Mit websted ubreakwefix.dk er ikke ansvarlig for produkter, der er beskadiget eller tabt under forsendelse. Hvis du modtog din ordre beskadiget, bedes du kontakte transportøren for at indgive et krav. Gem alle emballagematerialer og beskadigede varer, før du indgiver et krav.

Vi er også altid tilgængelige til at besvare eventuelle spørgsmål og lytte til forslag, glade for at svare vedrørende vores leveringspolitik. 

Bare kontakt os ved at klikke her, eller ring til os på :
+45 42 34 87 23 eller send os en e -mail på [email protected] når som helst.


Vi sender fra vores forretningsadresse: 

Skibhusvej 109  Odense 5000, Danmark 
Ring til os: +45 42 34 87 23
Mail os: [email protected]
Bemærk: Retur- og refusion politikken gælder kun i Danmark. 

For internationale ordrer er retur af produktet, medmindre det er forkert, beskadiget eller defekt, ikke tilladt.