Hvorfor Touch ID ikke fungerer efter udskiftning af skærm!

 

For nylig er der mange kunder, der klagede over, at deres iPhone 6S/7/8 /6+/7+/8+berørings-ID-funktion ikke fungerede efter ændring af skærm udskiftning. Her har vi nogle mulige årsager til, at dit berørings-ID ikke fungerer.

1. Touch ID kan ikke genkendes

Årsag: Uden at slukke for telefonen, før skærmen udskiftes

Der er nogle mennesker, der kan adskille iPhone uden at slukke for telefonen på forhånd, faktisk er dette en meget mulig grund, der forårsager, at touch ID-funktionen mislykkedes. Hvis du ikke slukker telefonen først, så sker denne ting meget. Fix-løsningen er, at du genstarter din iPhone igen, og touch ID-funktionen kan vende tilbage til arbejde.

 

2. Touch ID kan ikke genkendes, og ryg funktionen mislykkedes

Også nogle mennesker vil støde på denne situation, efter at have udskiftet skærm udskiftningen, mislykkedes ikke kun touch-id’et, men du kan ikke gå tilbage til din menu ved at trykke på startknappen og indstille dit fingeraftryk. Når dette skete, er den første ting, du kan prøve, at forbinde din enhed til computeren og sikkerhedskopiere dine data og derefter rodfæste din iPhone via iTunes. Normalt kan du løse dette ved at gøre dette.

En anden mulig årsag til denne situation kan være det ødelagte hjemme knap-flexkabel, hvis du allerede har forsøgt at genstarte din iPhone eller rodfæste den, og stadig ikke fungerer, så skal du muligvis adskille din telefon for at kontrollere, om startknappen flexkabel er i god stand, ødelagt hjemme knap flex kabel kan også forårsage dette problem, og vær også forsigtig med flexkablet, når du udskifter skærmen.

 

Efter alle disse måder, du har prøvet, og stadig ikke hjem knappen kan fungere, så kan årsagen være selve skærm udskiftningen, faktisk er denne form for chance lille, fordi hver skærm udskiftning fra fabrik